Використання аудіовізуальної реклами у діяльності підприємств дає широкі можливості, адже під цим видом контенту розуміють колосальну кількість різновидів аудіо- та відеоматеріалів. І абсолютно всі вони є дієвими інструментами у рекламному бізнесі. Взагалі аудіовізуальна реклама носить зорово-слуховий характер. Аудіовізуальна реклама включає в себе рекламні кінофільми, відеофільми та слайдфільми, а також рекламу на радіо, ТВ, газетах та журналах, тощо.

Звукова радіо реклама

Існують такі види радіореклами: радіо-об’ява, радіоролик, радіорепортаж. Також сюди можна включити і рекламу в бізнес центрах, торгових центрах, рекламу в метро, та ін. типи, що мають на меті звукові оповіщення. І хоча сприйняття інформації  на слух дещо складніше, аніж зорове, не слід недооцінювати його можливості. Адже тисячі людей щодня вмикають радіо, сидячи за кермом авто, чи слухають його ж у громадському транспорті. А на кількості відвідувачів торгово-розважальних комплексів взагалі можна вивести охоплення реклами у топ. Тому аудіореклама, нарівні з візуальною, займають лідерські позиції  серед дієвих інструментів рекламного бізнесу.

Відео реклама

В наш час у практиці реклами спостерігається чітка тенденція до збільшення використання саме відеоматеріалів, адже візуальне сприйняття яскравих образів чітко відображається у глибинах людської підсвідомості. Інформацію, передану таким чином, легше сприймають та обов’язково запам’ятають. Тому популярність відеофільмів, мультимедійних презентацій, промо-роликів та інших інструментів візуальної реклами постійно зростає. Серед реклами на відео можна розрізнити відеоролики, що будуть використовуватись для показу на ТВ, в кінотеатрах, на Ютубі та інших відеосервісах.