Зовнішня реклама – це будь-який вид інформації у графічному чи текстовому вигляді, який носить рекламний характер, та розміщується на певний строк на спеціальних платформах, спорудах, на стаціонарних чи тимчасових конструкціях. Досить ефективна та результативна у порівнянні з іншими способами розповсюдження інформації. Зверніться до наших професіоналів, і ми допоможемо вам обрати найкращі площини для зовнішньої реклами у Львові або інших містах за доступною ціною. У нашій компанії Ви можете замовити дизайн, друк та розміщення зовнішньої реклами будь-якого призначення. Ми проаналізуємо ситуацію,  та підберемо найбільш вигідні платформи для її розміщення.

Ми пропонуємо:

  • дизайн реклами;
  • друк та виготовлення;
  • підбір площин та розміщення.

Який вид зовнішньої реклами у Львові замовити?

Існує цілий ряд різних типів реклами на яких можна здійснити оперативне розміщення. Зокрема:

Зовнішня реклама на площинах в Україні

В містах України є декілька основних найпопулярніших типів вуличної реклами.

Білборди (БОРД, БІГБОРД, БІГБОРД, білборди, ЩИТ 3Х6 м) – максимально поширений вид реклами, який зустрічається навіть в містах з невеликою кількістю жителів, особливо якщо через населений пункт проходить траса регіонального значення. Розміри білбордів дозволяють швидко вловити сенс, так як візуальний контакт зберігається на тривалий час. Переважні місця установки – це в’їзди і виїзди з населених пунктів, об’їзні дороги, дороги, що ведуть до великих торгових центрів, які перебувають не в межах міста.

Сітілайти – реклама меншого розміру 1,2 * 1,8 м. Усередині них розташовані лампочки підсвічування, які роблять рекламу більш об’ємною, а в темний час доби помітною. Така інформація найкраще засвоюється в пішохідних зонах, в зв’язку з чим сітілайти встановлюються в парках, на тротуарах і в скверах.

РОЛЛЕР (ПРИЗМА) – це набір тригранних сегментів, іноді званий призматрон. Перевагою призматронів є можливість розмістити відразу 3 різні реклами або послідовність однієї, що складається з трьох щитів. Такий борд має властивість повертатися. В іншому – технологія розміщення тут схожа зі звичайними білбордами. Така конструкція привертає увагу споживача.

Беклайт – носій з обов’язковим підсвічуванням. Ця особливість вигідно його відрізняє від будь-якого іншого. За допомогою такої технології рекламне агентство може створити 3 або 5D рекламу. Беклайт використовують для підвищення іміджу та впізнаваності компанії і часто розміщують перед входом в офіс.

Тролі, АБО перетяжка – розміщуються такі системи над проїзною частиною, розмір часто залежить від ширини дорожнього полотна. На такій конструкції не рекомендується розміщувати багато тексту. Тільки мінімум тексту для того, щоб споживач зміг його вловити і запам’ятати.

Брандмауер – розташовуються на стінах і дахах будівель. Розмір їх обмежений тільки розміром будівлі. Зараз вони не надто рідкісні, але все ще сприймаються споживачем як щось незвичайне.

Брендмобіль – така реклама пересувається на автомобілі, оснащується звуковими ефектами при необхідності. Перевага полягає в тому, що вона може «подорожувати». Такий спосіб може дати можливість показати рекламу не тільки більш широкої аудиторії, але і виявити місця де вона найбільш ефективна, а від знаходження в якомусь іншому місці немає ніякого толку. Брендмобіль може використовуватися як пересувний рекламний щит або як місце концентрації активності по залученню споживача акціями, презентаціями, дегустаціями або розіграшами. Такий PR схожий на розважальний захід і добре запам’ятовується.