99%  фірм, компаній, організацій та приватних підприємств так чи інакше використовують рекламні послуги для привернення якомога більшої кількості клієнтів. Відповідно, чисельність всіх рекламодавців, кожен з яких хоче бути цікавішим, аніж його конкуренти,  невпинно зростає. Це, в свою чергу, змушує PR-компанії та їх співробітників  шукати нові та більш оригінальні платформи для розміщення рекламної інформації. Саме таким чином і народилася ідея створення брандмауерів та скролів.

  • Брандмауери – стіна будинку або стіна між будинками, пристосована для розміщення широкоформатної зовнішньої реклами.
  • Скроли – це динамічний рекламний носій, що відображає по черзі кілька сюжетів.

Реклама на брандмауерах дає ефект,  схожий з ефектом банерів. Проте розміри такого полотна набагато більші, і як наслідок – більше часу на вивчення рекламної інформації. Окрім цього вони простіші у плані монтажу та використання. А от скроли – майже унікальний різновид рекламного носія. І зазвичай вони приносять замовникам більший ефект завдяки динамічності. Адже доведено, що людина з більшою вірогідністю зверне увагу на рухомий об’єкт, аніж на статичну картинку. Ще одна перевага – цілодобова люмінесцентна підсвітка, якою зазвичай устатковані скроли. Ну і останнє, але не за значенням те, що на одній платформі розміщується мінімум 2 полотна (на відміну від простих білбордів чи брандмауерів).