Фірмовий стиль – це грамотно підібрані за змістом постійні графічні і текстові елементи, за допомогою яких можна встановити приналежність того чи іншого предмета до певної компанії. Таким чином, фірмовий стиль має на увазі оформлення в одній колірній гамі, одному стилі продукції компанії, її реклами, приміщень, форми одягу співробітників, поліграфії і т.д.

Фірмовий стиль компанії – це її своєрідний розпізнавальний знак на ринку. Крім того, він являє собою потужний маркетинговий інструмент, сприяючи зміцненню її позитивного образу в очах клієнтів і викликаючи довіру партнерів, формуючи певний фірмовий імідж, збільшуючи ефективність існуючих рекламних акцій. Не можна забувати про те, що створюючи фірмовий стиль компанії, ви тим самим робите її впізнаваною для своїх клієнтів і партнерів. Але не варто плутати поняття фірмового стилю та фірмового брендбуку, адже перший є лише частиною другого. Сутність фірмового стилю, як такого, полягає саме у візуальній ідентифікації бренду, тоді як брендбук – об’ємний  кейс документів,  що несе у собі повну та детальну інформацію про позиціонування бренду, його вербальну складову, і візуальну (той самий фірмовий стиль).

Варто звернути увагу і на те, що розробка фірмового стилю для компанії у Львові – це робота не одної людини, а цілої команди фахівців – від копірайтерів до маркетологів, що дозволяє створити дійсно ефективно працюючий «продукт».

Замовити розробку фірмового брендбуку та фірмового стилю – перший крок на шляху до популярності та високих рейтингів компанії.