Розповсюдження та грамотне розміщення рекламних листівок – ключова складова успіху. Адже виготовити яскраве оголошення, чи зробити примітну листівку замало. Потрібно, щоб її побачило якомога більше людей. Тож  серед переліку послуг нашої компанії саме розповсюдження реклами займає далеко не останні позиції. Якщо в пріоритеті у вас певні локації то хорошим способом поширення рекламної продукції будуть такі варіанти реклами біля житлових будинків.

Переваги замовлення цих послуг в тому, що рекламою можна охопити або певний район або ціле місто. Ми готові запропонувати вам повний спектр робіт по цій послузі – від ідеї, дизайну, і друку до розміщення на потрібних площинах. Передбачені формати тут включають: А3 (горизонтальний), А4 (вертикальний), А5 (горизонтальний). Можемо і використати ваші листівки, однак врахуйте що необхідно мати +20-30% тиражу додатково для доклейки.

Зазвичай поклейка в ліфті чи на дошці відбувається або на початку або в середині місяця і висить оголошення до місяця часу. Термін розміщення – до тижня, із фотозвітом для замовника.

Рекламні плакати в ліфтах

Реклама в ліфтах у Львові – це ефективний спосіб залучення уваги потенційних клієнтів до вашого бренду. Завдяки своїй доступності та видимості, цей метод маркетингу зарекомендував себе як один з найбільш ефективних і популярних. Однією з головних переваг реклами в ліфтах є широке охоплення переглядами. Багато людей щодня користуються ліфтом, що означає, що ваша реклама буде помічена значною кількістю людей. Це забезпечує значний потенціал для залучення нових клієнтів та збільшення продажів.

Крім того, реклама в ліфтах є досить рентабельним методом маркетингу. В порівнянні з іншими рекламними форматами, цей метод зазвичай вимагає менших інвестицій, що забезпечує значно більшу рентабельність вашої рекламної кампанії. Іншою перевагою реклами в ліфтах є можливість цільового націлення.

Отже, реклама в ліфтах є одним з найбільш ефективних та економічно вигідних методів маркетингу в Львові. Застосування цього методу дозволить вам залучити нових клієнтів та збільшити свої продажі.

Розповсюдження листівок по поштових скриньках

Листівки в поштових скриньках носять персоналізований характер, за рахунок чого мають більшу вірогідність привернути увагу, аніж ті самі оголошення у людних місцях. На них гарантовано звернуть увагу, адже людина у будь-якому випадку перевіряє свою кореспонденцію. Проте і охоплення аудиторії у цього виду реклами набагато менше. Такі листівки розносить Укрпошта, тому ефективність такого способу часто менша ніж очікується.

Розклейка по дошкам оголошень

Розклейка по будинковим дошкам оголошень більш актуальна при конкретизації цільової аудиторії за віковим показником, чи у разі близької локалізації об’єкту реклами. Останнім часом застосовується менше, оскільки кількість площин невелика.

Але зазвичай найбільш результативним є комбіноване використання всіх цих видів розміщення реклами. У такому випадку досягається максимальне охоплення потенційної клієнтської аудиторії, і як підсумок – залучення великої кількості нових споживачів і утримання та повернення клієнтів повторно.