Як придумати рекламний слоган

В наш час рекламний слоган повинен відповідати компанії і бути її брендом. Як наприклад у Nike «Just Do It» (Просто зроби це) або у Apple «Think different» (Думай по-іншому). І дана стаття буде про те як придумати гасло, слоган або брендову цитату. Але якщо у вас немає часу займатися цим самостійно, ви завжди можете замовити у нас розробку слогана, а також і інших видів корпоративних текстів, таких як місія, ціль, цінності компанії, тощо.

Правильно складений рекламний слоган, привабить до Вас нових відвідувачів, клієнтів або читачів, в залежності від цілей реклами, знань маркетингу і знання потрібної Вам аудиторії.
«Стислість – сестра таланту» – пам’ятайте про це кожного разу коли хочете придумати нове гасло або слоган. Описуйте Ваш товар або послугу максимально точно, але пам’ятайте про правило Стислості. Раджу складати гасла в кілька підходів, адже концентрація людини на одній справі не більша 10 хвилин, а далі ваша свідомість затуманюється і відволікається на те що вам не потрібно взагалі і ви починаєте робити кілька справ одночасно, але як кажуть «За двома зайцями поженешся, ні жодного не зловиш ». Про відпочинок теж не варто забувати, деколи краще взагалі відволіктися на кілька годин на інша справа, що б побачити ваші напрацювання свіжим поглядом і прибрати недоліки. Не забудьте скласти план роботи. План повинен виглядати приблизно так:
1) Повний опис. Пишіть все про що хочете розповісти, звичайно ж в межах розумного і те, що відноситься до товару.
2) Редагування. Викидаємо великі шматки не потрібного тексту.
3) Відпочинок. Відпочиньте пару днів, відволічіться на інші питання.
4) Свіжий погляд. Перегляньте знову своє гасло свіжим поглядом, подумайте що в ньому зайвого і чого не вистачає.
5) Презентація. Презентуйте комусь те що у Вас вийшло, нехай людина оцінить це з боку, краще показати відразу декільком людям, так буде простіше зрозуміти що саме зайве.
6) Повторне редагування. Приберіть те, що на думку тих кому Ви презентували слоган здалося зайвим, тут варто подумати, чи варто максимально підлаштовуватися, адже Вам потрібні однодумці ну або хоча б ті хто розуміють про що йде мова.
7) Остаточне редагування.
8) Підсумок. Тепер ваш слоган готовий і якщо вам подобається остаточний результат, значить у вас вийшло.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code